Jag mår skit.

Jag skulle aldrig spelat superhjälte & gått till jobbet idag, jag mår verkligen skit! Det gör så sjukt ont i mitt ansikte, huvudet värker & nacken ska vi inte prata om. Fan. Jag hatar att vara sjuk. Det går inte att hejda alla miljoner nysningar som kommer helt plötsligt. & hur kul är det när snoret hänger från näsan när man står i kassan? Så jävla pinsamt! Jag har tjatat hela dagen på att jag är sjuk & bara vill hem, men det gick inte för sig. Förrän fem, en timma innan jag slutade då Nina kom. Hon såg att jag var sjuk & tyckte inte att jag skulle jobba. Det är jag tacksam för. Jag orkar inte ringa 1177 idag igen, jag tror de priotiterar sjuka barn när det är jour. Bättre att vänta till imorgon & ringa min vårdcentral. Jag dör nog inte. Får knapra massa alvedon & hoppas på det bästa :) Jag borde kanske bädda ner mig & stanna hemma, men jag ska faktiskt åka iväg & handla om en timma ungefär. Kyl & frys gapar tomma. Så det är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0