Jag tror jag dör.

Solsken. Feber. Städning. Vilken kombination. Jag känner mig helt kladdig, men duschen är nu upptagen av min sambo som precis kommit hem från ett träningspass. Whattafakk! Jag kände att städningen inte kunde vänta. Fick dåligt samvete när jag släpppte in Lillen, Fia & Kax & det såg ut som en bombnedslag. Kommer ni nu glänser mina golv & dammråttorna är borta ;) Hah!

En gammal goding. Aw.
 


Dear lie, you suck
You said you could fix anything
Instead Im fucked
You made things even worse for me
If I had balls Id tell you get away from me
Guess Im not smart
I let you unnerve me
I let you control me
Afraid the truth would hurt me
When its you that hurts me more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0