Lördag, åååååh lördag

Timmarna gick förbannat fort igår trots att vi inte hade speciellt mycket att göra. Det var med andra ord lungt & skönt. Känns som lättförtjänta pengar. Ingen stress alls, vi nästan slogs om gästerna. Jag & de andra som jobbat sedan 20 var lika yra & förvirrade så det blev mest skratt & flams. Men man ska väl ha kul på jobbet? Jesper bad mig gå till Nicke & hämta en SYNVINKEL. Men eftersom jag inte är en dum blondin gick jag inte på den. Ha! Melissa däremot gick på det, stackarn.

När jag gick hem innan sex imorse var det ljust ute & jag slog ihop innan åtta i soffan. Eftersom det inte var fint väder fick jag sova ostört till vid tre-tiden då jag vaknade. Känner mig lite vimmelkantig, nästan bakis. Men kroppen är somsagt inte gjord för nattarbete. Jag har inte ens kommit in i en dusch än trots att jag varit vaken i två timmar. Men varför stressa? Jag har ju hela dagen på mig. Börjar inte förrän inatt :) Yey. Det jag har hunnit med är en promenad i friska luften för att hämta pizza. Kanske den sista pizzan på väldigt lång tid? Ringde min älskade bror & Rebecka för att vara lite social. Men annars yrar jag mest runt här hemma & pratar osammanhängade & baklänges typ. Jag tror min sambo funderar på att rymma. ^^ Vi är inte riktigt på samma nivå. Ni vet hur det är att umgås med någon full när man är nykter själv? En jämförelse bara. Lalala.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg ;)

2009-03-21 @ 17:47:54
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0