Mia & Klara.

Jag har precis druckit te & käkat macka samtidigt som jag kollat det senaste avsnittet av Mia & Klara :) Jag får en såndär töntig lyckokänsla i hela kroppen när jag kollar på dem. Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, men deras humor är klockren. Ska straxt ta mig en dusch innan det är dags att knalla iväg för att jobba fyra ynka timmar. Jag är fortfarande på jakt efter något nytt. Men det finns inga spännande jobb att söka. Ciao

Testade igår två glassnyheter;
- Nogger Mint
- Sandwich (krossad choklad)

Jag kan på rak arm säga att det inte var något att hoppa glädjeskutt över, alltså ingen ny favorit inför sommaren! Men än finns det många nya glassar att provsmaka. Min GB-favorit hitills är Mayan Mystiqa som kom i fjol. & egentligen är det sjukt vad dyrt det är med glass. Nogger & Sandwich kostar 14:- styck. Rena rånet. Glass hör ju sommaren till. Om man äter en glass om dagen i den prisklassen under en månad blir det 420:- De nya Magnumglassarna kostar 22:- Mygod!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hörru, du vann. Grattis :)

Kan jag lämna den på jobbet ditt någon dag kanske ? Känns onödigt att skicka den när du ändå bor här :)

2009-03-04 @ 14:58:17
URL: http://annajennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0