Mygod

Mygod, jag tror inte mig själv. Jag dissade Navy CIS för en långdusch, nu väntar jag på Desperata hemmafruar! För mig är de ett av de få program jag följer som besatt.

Jag efterlyser boktips, gärna självbiografier eller liknande. Sånt gillar jag. Nå?

Jonna, jag saknar dig!
Jonnis, jag saknar dig!
Maria, jag saknar dig!


Ring ring ring. Förgyll mig värdelösa vardag, lys upp mitt liv med er närvaro! Bara ni slår en signal. Saknad är nog bland det värsta som finns. Vad jag önskar att jag hade er nära varenda dag. Livet vore så mycket enklare. Jag älskar er!

Robin, Fialotta & Kax - när kommer ni? En "söndagspromenad", mata lite ankor, dricka kaffe & snacka skit. VA?

Nu blir det mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0