Nattbloggar


Godkväll allesammans! Idag har jag en fuldag, eller hitills har jag inte brytt mig. Har knallat omkring osminkad. Men nyss var det dags att måla ansiktet & då kände jag det. Fuldag. Ni vet hur det är. Vissa dagar blir sminket perfekt & andra dagar känner man sig mest som en clown. Frågan är väl varför? Jag bastade tidigare ikväll vilket resulterade i att jag blev rödflammig, som alltid. Det positiva är ju att man känner sig så ren & fräsch efter bastun. Smiket blev somsagt inget bra. Det kanske har att göra med att jag börjar bli genomskinlig som ett spöke också? Var sjukt länge sedan jag tog mig en tripp till solarieöarna. Sedan har vi detdär med håret. Visst att det växt & jag är glad över det, men nytvättat utan någon form av styling känns det rätt trits med alla "krussiduller" som blir. Hade helst velat föna eller platta det, men sambon sover & sakerna ligger i en prasslig grej i sovrummet. Därför skippade jag det. Kanske inte är så normalt att starta fönen vid midnatt heller? Dessutom har jag fått en råttfärgad utväxt som känns så osexig! Är det bara jag, eller är det inte jobbigt att ha håret uppsatt när det är nytvättat? Det blir så fint & glansigt att det ser mesigt ut på något vis, som backslick. Tacka vetja uppsatt otvättat hår, det blir lite mer ruffsigt & sexigt. Vad tycker ni? Vad jag inte ser fram emot att låtsas vara trevlig mot odrägliga hemvändare inatt. Men det är bara att bita ihop & se glad ut. Hoppas det blir lungt.

Vilka bloggar läser du? Tipsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0