Peppar peppar?

Imorse skrev jag att det var bra med mig. Det ändrades på några timmar. Jag pratade precis med sjukvårdsrådgivningen, de misstänker att jag har bihåleinflammtion & sa att jag skulle äta 2 panodil + 1 ipren 3 ggr om dagen, att jag skule sova högt (det var jätteviktigt) & att jag skulle använda nässpray. Skulle ringa till min vårdcentral på måndag sa de, men om det blev värre skulle jag höra av mig. Vad jag glömde säga var att jag har ont bakom öronen & i nacken & det står på 1177.se att man ska söka hjälp om man har symptom för bihåleinflammation & samtidigt är stel i nacken. Att jag inte visste det innan, då hade jag kanske fått en tid. Bah. Ni förstår inte hur jobbigt det var att jobba i 6 timmar med dendär smärtan i ansiktet som dessutom bara blir värre varje gång jag böjer mig ner. Olidligt. Ska jobba imorgon också. Som jag mår nu borde jag sjukskriva mig, men det känns så dumt :/ Jag hatar mitt immunförsvar. VARFÖR ska jag vara sjuk jämt? Jag går till jobbet & försöker, det får gå som det går. Det känns bättre så iallafall. Jag ska ta mig en dusch. En lång dusch :) Sedan blir det soffmys med cosmo :) Kanske en sväng till affären för något gott att tugga på. . Ciao


Kommentarer
Postat av: Sara

Stackare, det låter inte alls kul! Krya på dig! (L)

2009-03-29 @ 01:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0