Pusskalas

Ni anar inte hur mina kläder ser ut efter en promenad med 5 hundar i lervälling :) Vi hakade på Kenny & Hanna till Gistad för att rasta deras vänners hundar, 3 amstaffar. Fasen så söta, jag blev kär. Förstår inte människors fördomar - mördarhundar. Dessa hundar var genomsnälla & sjukt pussgalna. Det har faktiskt alla pitbullar eller amstaffar jag träffat varit. & det beror ju helt & hållet på ägaren & deras uppfostran. Jag tror helt klart att man kan få vilken hund somhelst till mördarhund. Det behövs bara ett psycho till husse/matte.

Jag har druckit på tok för mycket kaffe känner jag. Har hjärtklappningar. :/ Det blir en sväng till affären nu & sedan hem för att slappa i soffan till Gossip Girl :) Detta har varit en helt underbar helg! Åh.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tänker på dig. Det suger att det är långt kvar till den 25:de. Kram

2009-03-15 @ 23:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0