Rösti med lingonsylt.

Eftersom jag är så hungrig att jag nästan där har jag letat igenom frysen efter något ätbart & hittade Rösti. Det borde vara klart snart. Åh, jag är såååå hungrig! & irriterad! Vafan är dethär? Snö idag igen. Varför? Det ska vara vår nu. Jag har sett snödroppar & jag har hört vår-fågelkvitter.

Jag skulle behöva storstäda ifall vi får främmande på lördag :) Det blir så fort oreda när man bor litet. Bara ett par byxor hängandes på en stol & en borste på barbordet. Det behövs somsagt inte mycket för att det är stökigt. Jag skulle vilja ha en stor & luftig lägenhet. Vad ska man göra resten av dagen då? En städning vore på sin plats kanske. Men min sambo är ledig & bara ivägen! För att han skulle hjälpa till är ganska uteslutet. ^^

Någon som känner för en fika? Ring.

Ps. MARIA, jag saknar dig. Det är så mycket jag vill berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0