Söndag

Jag måste minsann få berätta att jag är uppe nu & gör mig redo för att gå till jobbet. Erkänn att jag är duktig? Jag får försöka ta det lite lugnare på jobbet. Ni har väl inte missat att ställa om klockan? Det har inte jag. Jag låg & väntade in att klockan skulle bli två, det gick sådär. Sista gången jag kollade på klockan var det typ tio i. Jag slog ihop hur fort somhelst. Vaknade när klockan på text-tv visade 03:38, då passade jag på att ställa om klockan. Min sambo & mina katter har sovit fram till nu, precis som jag. Niklas trodde minsann inte på att klockan var så mycket eftersom katterna fortfarande sov. ^^ Haha! Nej hörni, nu ska jag fortsätta med mina morgonbestyr innan jag beger mig mot jobbet. Jag står i valet & kvalet om jag ska åka & handla med Rebecka idag & kolla Gossip Girl-reprisen imorgon. Det tar emot. Men jag behöver storhandla! Vilka problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0