Svar anonym

Anonym om Varsågoda att se mer egna ögon, på egen risk! :
- å varför som tjej intressera sig för om andras fittor är fina eller inte? :S

VR, Vecko Revyn som är en tidning för tjejer/kvinnor - om du inte vet det, tar upp ämnet. & jag har en åsikt om det. Deras artikel blir lite motsägelsefull när de fotograferar monsterfittor & sedan skriker ut att alla fittor är fina fittor. Jag intresserar mig inte för om andras fittor är fina eller inte, det är deras problem. & det finns somsagt plastik-kirurgi. Jag tycker att de är fula & jag står för det, så enkelt är det. Stå för vem du är & kommentera med namn om du i fortsättningen tror att du har någon talan. Tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0