Tisdag

Jag somnade vid elvatiden & sov i en sekund. Jag svär, en sekund sedan var jag pigg. & jag förstår det inte! Hur är det möjligt? Låg sedan vaken i flera timmar, somnade gott i soffan & vaknade av att min sambo drog mig i tårna, då var det dags att nanna en stund i sängen. Gissa när jag vaknade? TVÅ! & då blev jag väckt, jag hade troligtvis kunnat sova några timmar till.

Mina katter är riktigt tokiga idag. Bob kör hinderbana med Niklas ryggsäck & Jeppe bäddar på en plastpåse från hemköp. Sambon ligger i soffan, helt slutkörd efter ett hårt träningspass. Jag beundrar honom. Själv är jag lat & får aldrig iväg mig på träning trots att jag borde. Hur får man motivationen? Sara trackasserar mig på msn, somvanligt. Fast det är mest kul med hennes galenskaper. Hon är en riktigt sjuk kvinna, precis som jag. Det jag älskar med henne är hennes humor. Vi är så lika hon & jag, på många olika vis :)

Nu blir det annat. So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0