Tisdag

Jag var dyngsur om mina fötter inatt när jag knallade hemåt från jobbet i snöblasket. Vad var meningen med detdär snöfallet? Så långt mitt öga ser nu så verkar det smält bort, redan. Igår var det lungt & skönt på jobbet, jag hade en negativ inställning men det blev bra iallafall :) Vi käkade godis & förundrades över hur många gamlingar som besökte oss. De skulle säkert på MÄN SOM HATAR KVINNOR. & sedan fick jag mig ett gott skratt & vetskap om något jag sent kommer glömma. Mygod! Det kan inte vara sant. Vad sjukt det är när man föreställlt sig något & sedan visar det sig att man är helt ute & cyklar trots att man varit tvärsäker på sin sak utan att egentligen ha "bevis" för det. Mamman & sonen som alltid handlar av mig är inte mamma & son - de är gifta! WHAT?! Båda ser uppenbart tappade ut. Men jag var ändå tvärsäker på att hon var mamma, för de betér sig så & hon ser sjukt gammal ut i jämförelse med honom. HAHAHA! Vi var klara redan vi stängning igår egentligen men jag skurade golvet TRE gånger! Bara för att. & för att det var så skitigt sedan i lördags. Nu borde det glänsa. Ernst & Saijja följde mig hem & jag var hemma redan vid ett, yey.

Idag börjar desperata hemmafruar! Som jag längtat.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Är du intresserad av gratis presentkort till kläder? http://www.freestreet.se/?r=147 är en bra sida för dig med street-stil! :) kram

2009-03-03 @ 13:22:32
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: Fagel

Snacka om att inte döma en bok efter sitt omslag... :):) Kunde gått illa det där om man fått för sig att säga något. He he he

2009-03-03 @ 13:23:24
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0