Uppdatering

Jag vill ha någon fin brun hårfärg. Är så trött på det röda nu. Kanske att jag blir redhead senare i livet, men nu känns det bara tantigt & fel. Orsaken till det är mitt korta hår som visserligen växt mycket, men jag vill ha det längre!  Det känns mer kvinnligt & mer jag med långt hår.

Vet ni vad? Datorn motarbetar mitt bloggande. Igår när jag skrev ett sjukt långt inlägg blev det error 500 & allt förutom de två första raderna var borta.  Idag när jag skrev ett annat långt inlägg kom jag åt något på tangentbordet som gjorde texten typ 2 cm stor & när jag publicerade var det bara blankt. Det var bara att radera det med andra ord.

Denna dag har spenderats i soffan & sängen mestadels. En liten promenad i vattenpölar & lerblask blev det när magen kurrade & skrek SIBYLLA! & nyss gick vi & handlade ett 20 pack med glass. Vi har båda vårkänslor & då ska det minsann frossas i Gb-klassiker :)

Jag är sjukt trött på snö, regn & den tristess som råder under vinterperioden. Men det vet ni ju säkert? Att jag vill ha vår & sommar har jag tjatat om tusentals gånger den sneate tiden. Jag längtar så! Känner mig lite sliten efter helgens nattpass. Men tanke på att jag bara lyckades sova 5 timmar när jag gick av i söndags & igårkväll borde jag kunnat somna, men inte. Låg vaken till fyra & var uppe igen redan vid åtta. Då blev det värdelöst tevetittande. Insåg att alla kanaler visade samma sak. Ska man tro på allt detdär? Sheer cover, olika träningsredskap som sägs utföra mirakel & ansiktsrengöringar? Ni får ursäkta men jag tror faktiskt att det är bullsh|t.

Just nu känner jag för grillat, solsken, ett glas vin & trevligt sällskap. Sommar sommar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0