Dags för frukost?

Min pannkakssmet från igår var frusen. Skit! Nu får ja tänka om snabbt. Är hungrig så jag dör. Sjukt sugen på hamburgare, hemmagjorda såklart :) Men det tar för lång tid. Det får bli rostad macka. Måste bara knalla & köpa makrill i tomatsås. Ska dela med katterna för de är lika förtjusta i det som jag. Det sjuka med mig är att jag inte känner att jag är hungrig förrän det är försent. Så nu sitter jag har & magen skriker ÄT ÄT ÄT! Det svider & jag är på pissdåligt humör. HAHAHA. Dock kan jag inte sluta tänka på min sjuka dröm jag hade. Att min bror födde barn med kejsarsnitt i tvättstugan där vi växte upp. Hur kan man få till det så egentligen? Han är ju man! Whattafakk liksom. Dags för frukost nu. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0