Lyckorus

Ni vet sådär lycklig man kan bli när man är kär? Kanske framförallt nykär? När man skuttar runt med härligt kittlande fjärilar i magen på rosa moln. Med ett konstant ganska fånigt flin & lätt till skratt utan direkt anledning. Så känner jag nu. Fast jag är varken kär eller nykär. Jag är bara så sjukt lycklig. Orsaken till detta är att jag fick oväntat besök - på jobbet. Maria, min absolut bästa vän & hennes kavaljer stod där. SURPRISE liksom! Jag fick en puss på kinden & en härlig känsla av lycka. Det är väl ungefär ett år sedan vi sågs senast. På tok för lång tid att vara ifrån sin bästa vän. Åh vad jag är glad att jag fick se den jäkeln :) Iiiiiiiiiiiih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0