Måndag

Ligger & kollar Tyra Banks show. Det handlar om prostituerade, porrstjärnor & strippor. Vilka idioter. Snart dags att knalla mot jobbet, hoppas timmarna går fort :) Egentligen känner jag mest för soffmys & sånt, men man får inte alltid som man vill. Ser sjukt mycket fram emot den kommande intervjun & jag hoppas verkligen jag når hela vägen fram till min dröm. Håll tummarna för mig :) Saknar skolbänken hur märkligt det än låter. Jag har ju varit ute i arbetslivet i 3-4 år nu & smakat på arbetslösheten också. Nu vill jag studera & arbeta med det jag brinner för i framtiden. Inget ont om mitt nuvarande jobb, men det är inte riktigt jag. & jag saknar rutinerna. Livet. Att studera är inte en dans på rosor, men på ett sätt får jag nog livet tillbaka eftersom jag slipper helgjobb & massa nätter medans mina vänner myser i solen, fikar, svänger sina lurviga eller bara umgås. Åh. Vad jag hoppas. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0