Söndag



Här ser ni resultatet av mitt projekt någorlunda. Eftersom jag var ett redhead blev slingorna guldiga, men jag trivs :) Skönt med lite förändring. & yes, jag är nöjd med resultatet! Okej, dagen då. Vi var hos Niklas mamma. Där blev det paj som Hanna & Kenny hade med sig. Sedan en tur till skärblacka. & jag blev hundägare på köpet :) Fast bara till imorgon. Så härligtmed hund. Amanda är så söt. & vad duktig hon har varit med oss. Det har gått bättre än förväntan. Det enda vi inte lyckats med är att få henne bajsa, men hon säger väl till om hon vill. Vi har varit ute i 2 timmar nu, lekt & tränat på himpafältet. Amanda sökte mig. & brottade ner mig :D Haha! Känner mig lite bättre till mods. Men fortfarande har jag en gnagande känsla av oro/ångest & skuldkänslor. Jag är inte alls migsjälv. Men jag är nog på fötter snart. Imorgon ska jag på intervju! :) Hoppas det är början på mitt nya liv.



TUSSE. Mitt sötmonster. Helt underbar & supermysig. Aw.


Niklas, pappa & morbror.




Godnatt!
(Mer bilder imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0