Stress stress stress

Vilken dag! Först nu när jag satt mig i soffan i myskläderna kan jag andas ut :) Antar att många var lediga på jobbet idag för det var fullt hus på jobbet hela passet i stortsett. Långa köer i flera timmar. Mygod. Helst hade jag tagit ett långt avslappnande bad nu men utan badkar är det svårt. Så istället ska jag använda mina sista krafter till en dusch. Jag ser på statistiken att ni sviker. Men det förstår jag. Vet inte vad det är men jag orkar inte spendera like mycket tid bloggandes. & om sanningen ska fram så har jag inte så mycket att skriva om. För allt är somsagt vardag. Tråkig jävla vardag. & jag är lite låg & orkar inte ens gå utanför dörren för att träffa någon trots att jag vet att det bara skulle göra mig gott :) Ond cirkel. Men jag gör mitt bästa för att komma i form igen. Så förlåt för mina uteblivna samtal. Förlåt för att jag inte svarar på sms. Men jag behöver bara vara för mig själv lite :) Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0