Bla bla bla

Yes, jag lyckades dusha & tvätta håret själv. Sambon var inte så pigg på att hjälpa mig. Undrar varför? Men gud straffar somliga med detsamma. Borrandet & dunkandet började straxt efter han bestämt sig för att vila en stund. Elaka jag kan inte låta bli att skratta åt det. Smärtan gör sig påmind hela tiden. Men jag har till och med hoppat i andra kläder än min "pyamas". Ska ta mig till affären för att köpa mjölk & toapapper, mer orkar jag inte bära. Idag blir det korvstroganoff till middag & det är min mästerkock som kommer laga mat till mig. Inatt läste jag på lite om nikotinplåster. Av någon konstig anledning trodde jag att det skulle ta väldigt lång tid. Men endast 10 veckor stod det. Då är jag klar i slutet av januari & hinner spara ca 9000:- till nästa vinter. Nu gäller det bara att SPARA dem också.

Påminnelse till mig själv: ladda på värdekort, köpa nikotinplåster - senast fredag.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej söt.

Hoppas du mår bra och att vaccinet inte dödat armen på dig. Jag har fått tillbaka min telefon nu, men har den mest på ljudlöst då vår sömn här hemma är helt rubbad, vi sover ett par timmar då och då, barnen ligger i nästan 40 graders feber, spyr och skiter ikapp med varandra. Med andra ord är man rätt slut i skallen, då detta pågått i typ en vecka nu. Vi var på vårdcentralen med dom idag, men det gjorde oss inte mycket klokare, vi skulle komma tillbaka imorgonbitti igen och lämna urinprov för att se vad som är fel.



Vi får ta och ses över en kopp kaffe när småttingarna frisknat till.. Hör av mig snart.

Ta hand om dig. Och lycka till med snus slutandet.

2009-11-11 @ 17:14:35
URL: http://jonnafrimodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0