Bullen såg den första snön idag.

Jag fick lite ångest. Bullen var så hysteriskt hyperaktiv att jag var tvungen att i några minuter slänga in honom i snickarboa för att få honom tänka över sitt beteende. Ganska snart insåg jag att Bullen måste ligga & mysa med mig i soffan istället & äta kattmynta. Idag har han sett sin första snö & det var riktigt spännande kan jag garantera. Vi satte på honom koppel & lät honom gå ut på taket för att jaga flingorna som föll. Han hade inget alls emot det & hade säkerligen kunnat stanna ute hela dagen. De andra fjollorna som förövrigt är rädda för att bli blöta var inte lika pigga på att vistas ute. Inte jag heller om jag ska vara ärlig. Men jag var så illa tvungen. Gick på en 40 minuters promenad. Ville bara hem till täcket! Hem kom jag tillslut & jag slog ihop några timmar på kvällen. Det är nog av den anledningen jag fortfarande är vaken. Mår fruktansvärt dåligt. Jag vill liksom bara vara frisk NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0