Detta förtjänar ett eget inlägg.








Sara var sjuk då min födelsedag firades, därför fick jag mina presenter idag. Jag blev rörd nästan tårögd när jag öppnade presentpappret. Så sjukt fina presenter! Det var verkligen jag. Sara har aldrig någonsin varit hemma hos mig. Men nog fan känner hon mig alltid. Detta var en symbolisk present enligt Sara själv. Oavsett om det är tanken som räknas så blir det speciellt när det blir så perfekt. Med handen på hjärtat, detta är de finaste presenterna jag någonsin fått av en vän. Dels för att presenterna i sig var fina men också för att det verkligen är jag & bevisar att Sara känner mig. Åh.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad glad jag blir att du uppskattar dom så mycket, det värmer verkligen mitt hjärta! :D Jag har sett lite i din blogg att du har lite "afrikanskt" inslag typ elefeanter och och lite mörkare trö o så.. :) Jag tyckte det kändes som Ida när jag såg det i buktiken :) Du är värd det, och mycket, myckeeet mer än så :)

2009-11-12 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0