Godeftermiddag

Idag har jag varit på besök på min lia. Det känns såhär i efterhand mycket bra, jag hoppas att jag kommer att trivas. Men det känns så nu iallafall. Har fått massa information & gått rundvandring i varenda vrå. Frågan är bara hur jag ska hitta? Hur ska jag ens minnas vart omklädningsrummet är med mitt lokalsinne? Vrinnevi är sjukt stort ju! Fick roffa åt mig kläder & lägga i ett skåp så jag har när jag kommer dit på måndagmorgon innan sju. Ah, jag är grymt taggad! Ser fram emot att komma ut.

Sedan jag kom hem har jag hunnit med ett samtal till Elin för uppdatering kring vad som hände på fronter idag. Tagit hand om ett enormt diskberg, rensat kattlådan, kastat sopor & provat kläder. Kjolarna & byxorna har anlänt. Woho! Nu ska jag fixa något ätbart. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0