Godkväll

Denna helg gick fort konstigt nog. Jag har varit ensam större delen av tiden. Niklas har vart på äventyr torsdag, fredag & lördag. Själv har jag legat sömnlös på sofflocket med mycket funderingar. Men jag har kommit till mycket kloka insikter. Det blev söndagspizza idag. Jag stressade iväg & när jag kom tillbaka såg jag en svart katt stryka omkring i trapphuset. Det var Ville. Jag fick slänga upp honom på pizza kartongerna & springa fem våningar. Hade mjölksyra i armarna sedan. En katt, 2 pizzor & massa mjölkpaket. Tänk om någon släppt ut honom att möta ödet på kungsgatan. Hemsk tanke. Vill inte ens fundera på det. Men frågan är hur fan lyckades han utan att jag märkte honom?  Hur vågade han sig ner fem våningar? Det är sjukt många trappor. Vilken tok! Jag har inte gjort något idag, sov till klockan fem. Fråga mig inte varför, men jag låg sömnlös & kollade på en dokumentör om spice girls till klockan sex imorse. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0