Halv åtta hos mig

Hur underbart är det inte att ta sig en kvällspromenad med kylan bitandes i kinderna? Jag älskart. Det är så underbart att bara ge sig ut ensam en stund för att skingra tankarna & titta på andra människor. Det är stressade själar man ser när det närmar sig jul. Själv struntar jag i julen. Jag får inte ro ändå. Jag tog mig en sväng till meddo & bättrade på brännan, det fick mig att må bättre. Sedan tog jag mig en omväg förbi espressohouse för en tomtelatte. Jag älskar espressohouse. Deras latte är oslagbar. & vad passar bättre än en julversion? Aw aw aw. Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig, bara för att Sara påminde mig om att Alex är med :) Sedan blir det en varm LÅNG dusch & lite läsande. Ska visa er en bild på mig också. Jag är ju som sagt inte längre redhead!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0