Hostig & snorig.

Men absolut på bättringsvägen. Här sitter jag nyduschad, alldeles för lat för att klä på mig kläder & inväntar GG som börjar om en sisådär 40 minuter. Satt upp en termometer i vardagsrumsfönstret på fönsterbläcket & den visar 17.2 grader. Är det okej i November när det inte ens är snö & minusgrader ute? Ska flytta den till sovrummet senare, men tänkte ställa den på golvet. I sovrummet är det kallt som i en frys. Burr. Hur varmt eller kallt har ni hemma? Funderar på att ringa nån som får göra en riktig mätning. Har läst mig till att man använder nån speciell mätare & på speciella ställen. I ett hörn. 60 cm bla bla. 1 meter. Men för att ha lite kött på benen gör jag en egen mätning för en period. Ciao


Kommentarer
Postat av: Anni

hemma hos mig är det ca 22 grader

frågestund i min blogg, ställ gärna frågor!

2009-11-08 @ 21:00:59
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0