Ni tjejer snackar om att föda barn.

Jag har sovit & skrikit mat mat mat mat(!) omvartannat, men jag ser inget middagsbord uppdukat än. Jag är ingen kvinnlig form av en mansgris, jag är bara sjuk & har slut på krafter. Häromdagen när min sambo var sjuk hade jag sån lust att ge honom en snyting. Han var så ynklig. Som mannen på reklamen från förr. Ni tjejer snackar om att föda barn - ni skulle veta hur det känns när en kille är riktigt förkyld. Jag kanske fått det om bakfoten men jag trodde en manlig förkylning var jämförbar med en kvinnlig förkylning? Men mig är det fan inte synd om ens när jag är dödssjuk. Det är annat när en kille är sjuk, det är sååå jävla synd om killar. Jag tror snarare att det handlar om att killar är veklingar! En riktig kvinna reder sig själv ;)


Kommentarer
Postat av: tk

Hahaha, I like this. You are so right, girl.

2009-11-06 @ 19:19:36
URL: http://tulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0