Slutet är nära.

Tog en paus från storstädningen & kilade till apoteket för att köpa nikotinplåster. De sista snusdosorna är inhandlade. Det är nära nu. Känns spännande att se hur det kommer att gå & hur jag kommer fungera. Hur ska jag klara mig utan en prilla under läppen? Under dessa år hade det ju liksom blivit en del av mig. Men jag är envis, jag ska klara detta. Det finns inget om, inte i min värld. Hoppas karln blir glad när han kommer innanför dörren & framföralt påpekar att det är fint - annars finns chansen att jag ger honom en snyting. För fifan vad jag slitit med denna städning. Minsta lilla pinal är helt perfekt nu. Tänkte ta mig an sovrummet också, bara börjat lite smått där. Senare dyker det upp en bild som är tillägnad Sara. Haha! Nu ska jag fortsätta här. Om inte annat sysselsätta katterna som är helgalna & rastlösa.


One day we gonna get so hiiiiiiigh.
Cause we are gonna be forever you and me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0