Summering av veckan som gått

- Jag har varit snusfri i en vecka idag & jag fungerar fortfarande som människa.
- Har spenderat ca 30 timmar på Vrinnevi där jag har min praktik.
- Diskat en miljard gånger, tvättat en gång & sparkat runt på änglatofflor i en vecka.
- Fått alldeles för lite sömn men klarat av dagarna ändå, jag tackar berocca för det.
- Kollat in på fronter & uppmärksammat att jag fick VG på alla mina inlämningar i första kursen!
- Fikat med Rebecka & gått en sväng på stan där det var äckligt mycket folk.

Nu ska jag ner & hänga tvätt. Väntar på gossip girl. Idag kände jag redan när jag slog upp ögonen att detta inte skulle bli någon bra dag. Så jag stannade under täcket så länge jag kunde. Vissa dagar känns allt så fucking meningslöst. Jag vill ha gårdagens solsken tillbaka. Hoppas att vintern är förbi fort & att våren snart knackar på dörren. Jag vill ha sommar & sol, brunbrända ben, mys i parken & grillad mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0