Hej nattugglor!

Här sitter jag & myser under täcket i soffan med datan i knät. Fördriver lite tid på msn tillsammans med Kurre, Elin & Lina. Eventuellt har jag äntligen hittat en taggad träningskamrat :) Skulle vara soft att komma igång. Det är ju ett sätt att bli av med stress. & eftersom vi pratar om att träna på förmiddagar isåfall, så kommer jag ju in i rutin. Kanske kan jag inom snart framtid gå & lägga mig som en normal människa tillsammans med min sambo på en normal tid? De senaste månaderna har jag legat sömnlös på soffan långt inpå småtimmarna. Grubblat för mycket. Det är alltid tankar som håller mig vaken. Jag har också kommit fram till att jag är en kvällsmänniska förtillfället, är som mest aktiv på kvällarna. Pluggar helt klart bäst då. Hur fan kommer det sig? Idag lagade jag middag som var klart en stund efter att min utsvultna sambo kommit hem från gymmet. Det blev potatis & korv-gratäng. Gott som fan! Så gott att min sambo trodde potatisgratängen var köpt? Vilket den såklart inte var. Jag slet som fan med att skala & skära potatis. Kul att maten uppskattades iallafall. Nu är det dags att stänga av datan & hoppas på besök från John Blund. Imorgon står fronter-träff på schemat. På onsdagkväll ska jag tvätta. Nästa vecka ska vi kastrera Ville :$ Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0