Min älskade Ville

Alla mina tankar går till Ville som idag blir av med sina bollar. Jag har varit vaken nästan hela natten. Katterna var som galna eftersom det inte serverades någon mat efter klockan nio igårkväll. De är vana att gå & knappra när de vill. Bob har stått & trampat på mig, stångat & kurrat, allt för att jag ska vakna. Sedan ringde klockan & det var dags att stoppa in Ville i transportburen & köra mot veterinären. Resan gick fint men jag fick hjärtklappningar. Hatar verkligen att köra bil ensam. Väl hos veterinären var Ville lugn & stabil. Medans andra katter jamade hysteriskt låg Ville på rygg & myste samtidigt som han lekte med mig genom springorna. Aw, så söt! Kvinnan tog in oss i ett rum & Ville var hur cool som helst. Han busade med henne. Min lilla Ville. Vad jag älskar den krabaten. Det är så sjukt tomt utan honom här hemma. Att man kan älska en katt så otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0