Uppdatering

Sara & jag vill gärna sjunga en truddelutt för er. Låten går såhär - en busschafför, en busschafför. Men nu skiter vi i det. Jag beslöt mig för att gå hem från eneby & stannade till på ö&b för att handa gelé till sambon & lite smått & gott. Mest doftsaker faktiskt. Älskar när det doftar fräscht hemma. Precis avslutat en nästan 2 timmar långt samtal med mamma. Under tiden har jag pysslat lite här hemma. Tack gud för headsetet liksom! Städningen gick bra, var klar snabbare än väntat. Kanske för att både Gun & Börje envisades med att hjälpa till? Efteråt bjöds det på kaffe & kakor. Vi satt & fikade i en & en halvtimma. Vad jag älskar att lyssna på gamla människors historier. Hur underbara är inte Gun & Börje? :) Man kan inget annat än att älska dem. De kompletterar varandra så klockrent. & det är så välkomnande & varmhjärtade. Underbarare människor finns inte! Jag ska lägga mig till ro i soffan straxt & läsa i tidningen kattliv. Ha en fortsatt fin onsdag hörni.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag sjunger mer än gärna med i din truddelutt, en busschaföööör :D jag berättade för Tonis vänner på väg till bion vi alla skrattade gott åt det hela och undrade om det verkligen kunde vara sant :D ännu är gåtan en gåta <3

2009-10-28 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0