Det är ingen vanlig dag

för det är Kurres födelsedag. HURRA HURRA HURRA! En present som går att öppna uteblir, tyvärr. Däremot kan jag bjuda på en nostalgitripp.

Minns du när Jonna & jag låg bakom eupallen full med hästsaker med borstar på händerna & skrek "kom TOTO"? Hur lyckliga vi var när vi lyckades lura godismaskinen & fick två stora snickers till priset av en? När Vagge berättade om PLÄP & dess betydelse? Eller Martins alla rövarhistorier? Då han ville skjutsa hem mig & satt & surade hela bilfärden för att du lekte bodyguard? ÖTH Ö T H. Alla rökpauser på lastkajen & historier om MINISNOPPAR? Där utelämnar vi detaljer tror jag ;)

Återigen, grattis min kära vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0