En knäpp på näsan

Vilken huvudvärk jag haft idag. Det känns som att jag har minnesluckor från dagen om jag ska vara fullkomligt ärligt. Undrar hur det kommer sig? Jag kämpade trots det tappert på fronter. Betraktade mest vad som skrevs, orkade helt enkelt inte vara mer aktiv än nödvändigt. Efter en & en halvtimma rann bägaren över. Jag var tvungen att få rikta min ilska mot den som gjort mig så fruktansvärt arg. Efteråt kände jag mig lättad. K tyckte att jag var modig som sa vad jag tyckte. Personen det gällde blev stött. Hoppas hon lär sig en läxa.

Att arbeta i grupp är ingen enkel match. Det är sjukt påfrestande. Jag är som person väldigt anpassningsbar, jag använder mig av fingertoppkänslan & ödmjukhet. Denna person är raka motsatsen. Körde över folk totalt igår & styrde & ställde. Många gånger sa hon helt felaktiga saker men var så säker på sin sak att det var omöjligt att få henne att förstå att hon hade fel. Hon tar så mycket plats. Jag hoppas att detta bara var en tillfällighet, att personen i fråga hade en dålig dag eller att det var stress & påfrestningen som blev för mycket. Jag ger lätt upp när det blir sådär. Men det finns två personer som ger upp innan mig. Jag tycker det är helt fel att två kloka människors åsikter ska hamna i skymundan för att en person älskar att höra sin egen röst.

Jag tillåter mig själv att känna stolthet för att jag slog näven i bordet. Starkt jobbat Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0