Foundation


Jag skrev för ett tag sedan att jag köpte ett nytt foundation. Ville testa det innan jag gav er min slutgiltiga dom. Med handen på hjärtat, jag är sjukt nöjd! Imponerad minst sagt. Inhandlades på Kicks för ca 150:- Ett riktigt kap!

Litar ni inte på mitt ord, ska jag försöka övertyga er med följande bilder:




Ett HJÄRTA i VR betyder att de tycker om något extra mycket.
Denna foundation fick högre betyg än blandannat MAC & andra foundations som kostade mellan 400-600:-
Den enda som fick 5 st R av fem möjliga.

Den finns i puderform & flytande. Jag personligen föredrar flytande faktiskt. (Anledningen till det är för att om man är aningen torr i ansiktet är det svårt att få det snyggt med puder. Dessutom krävs det att man verkligen arbetar in det ordentligt med Kabukiborsten.) Den var lagom täckande & höll måttet en hel dag.

ABSOLUT VÄRD ATT TESTA.


Kommentarer
Postat av: vesna

joo ja förstår, det är oxå bra =) men för att komma mer i topp måste man vara unik på något sätt.

2009-09-15 @ 22:39:46
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag har den foundationen och stortrivs med den :)

2009-09-16 @ 11:24:01
URL: http://metrobloggen.se/christinasfoton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0