Fredag.

Hepp, det gick inte att lägga upp bilder. Varför strular alltid blogg.se? Hursomhelst, jag är nöjd med min nya foundation. Änsålänge håller den måttet, men vi får se efter några timmar & i slutet på dagen. Det var inte en speciellt dyr investering men ändå. Man förväntar sig att den håller vad den lovar. Somsagt, det återstår att se. Nu ska jag äta lite "dessert" till frukost i väntan på Rebecka. Ha en fin dag allesammans. Ta vara på solen!

Frukost är egentligen det godaste som finns. Förstår egentligen inte varför jag har så svårt för att äta det eller äter det alldeles försent för att äta det alls. Det är ju dessutom det viktigaste målet. Njuter som fan av min sena frukost bestående av grekisk yoghurt, honung & valnötter. Jag tycker det kan ätas både som dessert & till frukost. På bagarstugan kan man köpa det, dock med massa andra äckliga nötter. So long fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0