Godkväll.

Vad snabbt allt går när man väl sätter fart. Jag har en förmåga att fastna framför datan. Men vad gör väl det när jag faktiskt uträttar något viktigt? Plugg med andra ord. Slet mig loss tillslut & fick mycket gjort på sjukt kort tid. Nu har jag varit i affären, rensat kattlådan & duschat + att jag smörjt in ansiktet med den nya krämen. Får se om den gör underverk för min hy eller om jag måste investera i en produkt som ligger runt femhundralappen. Hoppas inte. Vad använder ni för hudvårdsprodukter? Ansiktsrengöring? Dagkräm? Efterlyser också tips på bra foundations. Så har du ett superhett tips, dela med dig!? Är lite lost där. Hittar inget jag blir supernöjd med eftersom det inte ger den effekten jag vill ha. Är kräsen sådär. Om det inte blir perfekt kan jag likagärna gå osminkad, faktiskt. Nu ska jag hitta något att tugga på. Oliver kanske? Sedan ska jag titta till Bob som sitter på taket farligt nära kanten & tittar ner på några som flyttar. Han har koppel på sig & min sambo har honom under uppsikt, såklart. & läsa CHIC. För jag har somsagt fastnat framför datan hela dagen. Letat fakta, sorterat, formulerat om & skrivit ner. Bah. Jag förtjänar att ta en helt pluggfridag faktiskt. Men det är svårt, jag håller alltid på med pluggandet lite smått när jag sitter här. Egentligen bara positivt. Vilken självdicplin jag har. Det var allt. So long fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0