Hår.

Då funkar det inte att slänga upp bilder igen. Det strular alltför ofta tycker jag. Har precis tagit mig en dusch & sköljt ur färgen från håret. Ja, jag har färgat barret igen. :$ Blev inte helt nöjd senast. & efter varje gång jag tvättade håret rann färgen med vattnet. Kvar i längderna var en grönskimrande färg. Körde på ett säkert kort denna gång. Så nu är jag med andra ord verkligen redhead igen. Det verkar vara det enda som funkar. Jag har ingen lust att slänga ut flera tusen hos någon frisör. Har tyvärr erfareheten av misslyckade färgningar där också. Knepigt med hår. Men jag tror att jag vet varför det blev grönt denna gång. Jag var blond på många ställen i längderna efter slingor. & alla vet att en brun färg på blont hår oftat blir misslyckat. Egentligen borde jag lärt mig, men jag exprimenterar ständigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0