Hej på er

Egentligen är jag inte speciellt bloggsugen, men tänkte fördriva lite tid här ändå :) Helgen var kanon. Fredagen var mycket trevlig, lördagen likaså. Fullspäckad helg omgiven av massa underbaringar. Kunde inte blivit bättre! Nu är det måndag, en ny vecka drar igång. Imorgon ska jag tvätta & ha möte på fronter. På fredag klockan 17 ska alla uppgifter vara inlämnade. Vi har nu fixat grupparbetena & de skickade jag in igårkväll. Känns skönt att ha det avklarat! På tisdag nästa vecka drar vi till Växjö igen & en ny kurs drar igång. Snart är det dags för praktik också. Jag & Elin måste ge oss ut & leta LIA. Magen kurrar & jag måste köpa en blomkruka till blomman jag fick av Maria. Kanske hörs senare, vem vet? Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0