Jävla Elin! :D

Jag skulle precis logga in på bloggen & skriva att jag är färdig med inlämningarna & är sjukt nervös i väntan på betygen. Hann inte riktigt dit. Mitt hjärta stannade. Jag lovar, det stod still. I samma sekund som jag skulle in på bloggen skriver Elin på msn "Katarina ringde nyss. Hon sa att vi borde se över Idas del också eftersom det verkar som hon plagierat en del." FUCK. Jag är så blåst som gick på det. Men nerverna spökar. Nu ska jag ta mig en lång härlig dusch & tycka synd om mig själv ett tag. Inte för att Elin lurade mig, utan för att jag har en sambo med pms. Mygod. Karlar är så jäkla jobbiga ibland.


Kommentarer
Postat av: Elin

Kunde inte låta bli att driva med dej, men det var inte meningen att skrämma dej!=)

2009-09-28 @ 21:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0