Måndagmorgon

Jag mår bättre. Har käkat lite frukost & gjort mig iordning. Klockan ringde halv nio. Lika bra att ha lite tid på sig så att man slipper stressa. För det är väl ändå det värsta som finns, framförallt på morgonen? Det kan förstöra en hel dag iallafall för mig. Nu är jag påväg för att träffa gruppen. Hoppas det går bra idag! Vill bjuda på ett gott skratt innan jag knallar. Igår skulle jag ner & slänga sopor. Orkade inte leta rätt på ett par skor så jag tog första bästa. Min sambo har för vana att ställa alla sina skor framför dörren. Stack fötterna i ett par tofflor i storlek 43 ellernåt. När jag åkt hissen ner & skulle gå en halvtrapp upp till soprummet så händer det. Jag snubblar & faller handlöst. & där ligger jag i vår trappentré på röda mattan & ser dum ut. Vet ni vad? Jag reste mig upp. Ingen såg mig, vad jag vet. Men trots det gick jag skamset mot soprummet innan jag tog hissen upp igen. Vilken syn det måste varit. Min sambo vek sig av skratt när jag berättade för honom. Skratta bäst ni vill, det bjuder jag på. So long


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahah du gav mig just ett leende på läpparna :D

2009-09-14 @ 11:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0