Min dag

Klockan nio imorse väckte min sambo mig, jag tog en snabbdusch & sedan bar det av mot OK/Q8 för en rengöring av bilen innnan beskiktning. Det är helt sjukt hur skitig den var. Helt kladdig. Mitt hår fastnade när jag skulla kliva in. Det är träden uppe vid parken som slemmar av sig. & som att det inte vore nog så var bilen full av fågelskit. Bilen gick inte igenom besiktningen, vi fick en månad på oss att åtgårda det & komma tillbaka annars blir det körförbud. Det var något med bromsrör & mannen sa "ni kör inte så ofta med bilen va?" Slutsats, kör man inte bilen förfaller den. När vi kom hem gick vi ner en sväng på stan. Sambon har tjatat om ett par ljusa jeans & han hittade ett par, det var liksom kärlek vid första ögonkastet. På hemvägen stannade vi till på bagarstugan & köpte med oss mackor hem. Mums. Sedan har jag inte hunnit med så mycket mer idag. Diskat & pysslat. Fick kallelse för att göra cellprov. & så nya VR. Efter träffen på fronter 14.30-16 ska jag mysa ner mig i sängen eller soffan & läsa VR & ro utan åror. Ska nog faktiskt inte plugga mer än så idag. Boken ro utan åror är en skoluppgift. Känner att det räcker så idag :) Måste vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0