Onsdag

Min sambo "tvingade" ner mig på stan yrvaken klockan ett. Mygod, vad länge jag sov! Sjukt bra sov jag också. Det blev väl ungefär 12 timmars sömn, men jag antar att jag behövde det? Gårdagen var somsagt fullspäckad. Det var inte riktigt meningen men jag fick med mig en cardigan & en topp hem från stan idag. Så nu funderar jag på att fasta i några dagar för att väga upp de förlorade slantarna. Jag hatar månaderna då jag ska till Växjö. Minst tusen spänn bara försvinner. Fuck! Tänk vad mycket roligt jag kunde fått för de tusen kronorna. Härnäst väntar en skön dusch var tanken. & nu får ursäkta att jag suger på att uppdatera bloggen, men jag har liksom ingen inspiration förtillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0