Pluggat.

Nu har jag pluggat i lite drygt en timma. Jag vet inte, det känns inte som jag har så mycket att tillägga. Men jag väntar med inlämning av uppgift 1 + 2. Lämnade precis in 3 + 4 men de kände jag var klara. Solen skiner in genom fönstret & jag kan inte undgå att se att jag nog borde putsa dem. Det är kattnäsor överallt. Men det får vänta. När de är klara med arbetet ute på taket måste jag göra om det ändå! Vi har färgflagor på utsidan. Snyggt! Det är så sjukt varmt här hemma, jag tror jag dör av värmeslag. & min sötsambo har förbjudit mig att ha nerdraget eftersom hans hibiskus MÅSTE ha sol, enligt honom. Vad händer idag? Jag har inte en aning. Nu ska jag göra något annat än att sitta framför datan som ger mig huvudvärk. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0