Tack på förhand

Jag vill informera er om att jag absolut inte kommer att uppdatera min blogg flera gånger om dagen, kanske inte ens dagligen. Men jag är glad att ni fortsätter titta in! När ni ändå är här, skicka en upiggande kommentar vetja :) Anledningen till min frånvaro är att jag har sjukt mycket annat att tänka på. Jag orkar helt enkelt inte vara aktiv här samtidigt som jag försöker hålla ihop trådarna. Vår deadline är snart. 2 oktober ska uppgifterna in & gruppen bara strular. Jag hatar´t. Vill ha öråd & rösta ut dem en för en! Hoppas ni ursäktar min frånvaro. Jag känner lite också att jag inte vill uppdatera bloggen för att mina nära ska kunna läsa om mina dagar där istället för att kontakta mig personligen. Förtillfället är jag nog inte mycket att prata med om jag ska vara fullkomligt ärlig. Så om jag inte svarar i telefonen vet ni att jag har den på ljudlös för att jag behöver vara för mig själv. Den enda jag kommunicerar med är Elin som tillsammans med mig håller i trådarna. Just nu har vi den funktionen i varandras liv att vi hindrar varandra från att bli galna, ge upp eller mörda någon. Jag är så glad att hon finns i min grupp. Vad skulle jag göra annars? Ingen att analysera med. Då skulle ingen förutom jag öppna käften & jag skulle få bitch-stämpel. Ärligt talat bryr jag mig inte om vad de andra tycker om mig för jag skriver inte mitt namn på ett arbete som SUGER, det gör jag inte. Fatta hur omotiverad jag känner mig som verkligen vill detta men hela tiden tappar fokus & lust för att de övriga är totalt oengagerade! Det känns som ett hån, som en käftsmäll. Alla timmar jag & Elin lagt ner på våra delar, så görs deras på en pisskvart. Allt känns förgäves. Men jag kämpar, jag ger inte upp. För detta är början på min framtid.


Kommentarer
Postat av: Sara

Låt ingen sätta käpar i hjulen för dig spegelbild. Stå upp för vad som är rätt, det kommer man längst på!

2009-09-22 @ 01:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0