Uppdatering

Nu har jag ätit vårrullar. Tror att intervjun gick bra, det känns så. Men det återstår att se. Känner mig lite bättre till mods nu. Med lite mat i magen & en intervju som iallafall kändes lyckad. Dock är jag tom sedan igår. Orkar inte ta tag i pluggandet idag, men å andra sidan är det ingen fara. Jag har till på måndag på mig att skriva om demokratisk ledarstil. Hittar inte så mycket fakta, det har liksom låst sig. Måste samla kraft. Hitta motivationen. Jag studerar för min skull. Klart som fan jag inte låter en person fucka det för mig (oss). Vi ska kämpa, mina vänner :) Det löser sig. Skulle vara kul om jag fick detta jobb eller något annat. För somsagt lite extracash är aldrig fel. & jag sparar till en speciell sak. Vad är min hemlighet. Nu ska jag slänga mig i soffan & zappa lite. Ciao


Kommentarer
Postat av: Becca

härlig blogg! vilken är din favorit film? :)

2009-09-09 @ 16:27:31
URL: http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0