Vad är det för fel?

Jag har mått halvkasst under en längre tid nu. Det är alltid värst på kvällar & nätter. Men idag känner jag mig inte alls kry. Min näsa rinner likaså mitt ena öga & jag nyser konstant. Eftersom jag inte har någon temp vet jag inte hur hög feber jag haft från & till. Jag vet, jag borde skaffa mig en temp. Det ska alla människor äga. Vänner & bekanta har tjatat på mig om att gå till läkaren. Men det går ju upp & ner hela tiden! & det är anledningen till att jag inte tagit mig iväg. Har ont i mina lungor också, eller om det är något närliggande, kanske en muskel eller nåt? & så detdär irriterande lätet som kommer ifrån mig när jag andas. Jag blir galen, stör mig något grymt på det. Någon kunnig som kan ställa en diagnos på mig? Min egna diagnos är virus. & det har jag ju erfarenhet av att dras med i månader. Jag tar hellre en halsfluss eller öroninflammation som man får medicin emot & sedan blir bra efter några dagar. Hur kul är det att vara slö, matt i kroppen & verkligen inte orka någonting? En klapp på axeln för att jag redan börjat med tvätten, diskat, rensat kattlådan & sopat golvet. Jag gör vad jag orkar iallafall. Nu är det dags att gå ner till tvättstugan & hänga tvätt.


Kommentarer
Postat av: Elin

fin blogg :)

allt bra med dig :)?

2009-09-15 @ 12:59:10
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0