Det blev ingen lång dag idag.

Men jag är tacksam för de underbara människor som finns där jag gör min praktik. De är så omtänksamma & förstående. Jag blev hemskickad eller rättare sagt hemskjutsad. (Avsläppt utanför apoteket där jag kunde hämta ut mina mediciner.) & på begäran av B ska jag nu krypa ner under täcket & stanna där resten av dagen. Jag känner inte för något annat heller. Imorgonbitti väntar ett besök på vårdcentralen för fler blodprover.

Känner mig fortfarande vimmelkantig. Vet inte triktigt vad som hände, men helt plötsligt blev jag kokhet & svetten rann i min panna. Var nära på att svimma.


Kommentarer
Postat av: Elin

Är du sjuk igen??!! Eller har du inte blivit frisk??!!

2010-04-28 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0