Fortsättning på uppdatering

Nyduschad sitter jag här & coolar ner innan det är läggdags. Jag ska sova tidigt idag, eller iallafall stänga av datan & mysa ner mig i soffan - redo att somna in. Det är tufft att kliva upp halv sju, men jag gör det vareviga morgon med ett leende. Anländer hemåt efter femsnåret nästan varje dag. Igår tog jag mig i kragen & skickade ut ett "tack för visat intresse, men jag har redan sommarjobbet fixat-mejl" till alla de jag fått gensvar ifrån. & det var väl ca 15 stycken som nappat via mejl. Dessutom går telefonen fortfarande varm, har haft flera missade samtal - men nu har jag ju faktiskt praktik & då kan jag inte telefonera hela dagarna. Det känns så jäkla kul att jag fått så stort gensvar på CV + brev. Sånt ger lite extra självförtroende. En liten egokick tillochmed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0