Fredag

Här sitter jag & blir tokig på allt jävla oväsen. Det känns som att bristningsgränsen är nära. Nu har jag stått ut med detta i alldeles för många månader. Ni förstår kankse hur skönt jag haft det under dessa veckor på lian? Idag är jag hemma, likaså var jag igår. De tyckte att jag skulle vila upp mig & ta nya tag nästa vecka, som också råkar vara den sista innan denna 6veckors-lia är slut.

Det börjar närma sig sommarlov, men för min del blir det inte mycket till lov. Jag ska jobba ca 8-9 veckor, på två olika ställen.

Förövrigt så är jag fortfarande efter två månader sjuk. Fått svar på röntgen, vilket visade att jag har vätska i lungsäcken. Provet de gjorde med mina vita blodkroppar tyder på att jag kan ha astma eller allergi. Jag bryr mig inte så mycket, jag vill bara ha ett mirakelpiller som gör att jag slipper känna mig hängig jämt & ständigt.

Letar lägenhet för fullt också & hoppas på att vi hittar något klockrent. En tvåa eller trea med badkar & en balkong i söderläge! Någon som har en lägenhet till oss?

Annat som händer är att jag väntar svar från antagningen angående sommarkurs med rätt till csn. Vore rätt najs om jag blev antagen, skulle lösa pengatrubbel & göra mig lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0